تفریحات دریایی

پاراسل

پاراسل در جزیره کیش

یکی دیگر از تفریحات آبی هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش تفریح مهیج و بسیار لذت بخش پاراسل است. حتما وقتی به ساحل جزیره زیبای کیش مراجعه میکنید در آسمان آبی و صاف جزیره چترهای رنگی زیاد را میبینید که سرنشینهایی دارد. شاید کنجکاو شوید، بله این همان چتر پاراسل و نام این تفریح پاراسل است. تفریحی که وسوسه کننده است  برای بینندگان آن که حتی یکبار هم شده آنرا امتحان نمایید.

پاراسل چیست

پاراسل یک چتر رنگی بسیار بزرگ است که دارای دو سرنشین یا یک سرنشین است و توسط یک طناب بسیار محکم و فلزی به یک شناور متصل میباشد و از طریق یک قرقره بزرگ این طناب کم کم باز شده و چتر همرا با سرنشین ها به سمت آسمان آبی و نیلگون جزیره میروید. ظرف مدت کوتاهی به بالاترین نقطه آسمان خواهید رسید و از آنجا برفراز آبهای نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و از آن بالا منظره بسیار زیبایی را خواهید دید.

نکات مهم پاراسل

در زمانیکه شما تنها یا همراه با همسفرتان در بلندای آسمان زیبای کیش در حال نظاره کردن مناظر زیبای جزیره و دریای زیبای جزیره هستید عکاسهای کلوپ مستقر در شناور شروع به تصویربرداری از شما مینمایند و خاطرات زیبای شمارا ثبت و ضبط مینمایند و در انتها به شما تحویل میدهند.

ایمنی پاراسل

تفریح پاراسل با رعایت تمام نکات ایمنی انجام میشود. این تفریح در کلوپ پدیده کیش و زیر نظر مربیان برجسته و ناخداهای حرفه ای این تفریح مهیج ارائه میشود. ابتدا به شما جلیقه نجات داده میشود و سوار بر شناور میشوید و شناور به سمت دریای صاف و نیلگون خلیج فارس به حرکت درمیاید. بعد از قرار گرفتن در موقعیت مناسب سوار بر طنابهایی میشوید که بصورت کمربند شمارا محکم به چتر پاراسل متصل مینماید و این کمربندها محکم بسته میشود بعد از چک آن توسط متصدی و مربی که همراه شما در شناور است ناخدا اقدام به افزایش سرعت و باز نمودن چتر مینماید و شما آرام آرام از سطح شناور جدا شده و ارتفاع میگیرید و بعد از چند لحظه به ارتفاع حدود 150 متری از سطح دریا قرار میگیرید.

 

پیشنهاد سایت کلوپ پدیده به گردشگران عزیز این است برای بهره مندی از این تفریح و دیگر خدمات دریایی کلوپ پدیده با تخفیفات ویژه اقدام به رزرو آنلاین در سایت کلوپ پدیده با پشتیبانی 24 ساعته وتضمین قیمت نمایید.

همین حالا برای رزرو پاراسل کیش  کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *