تفریحات دریایی

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد یک تفریح نوپا و بسیار هیجان انگیز دیگر در جزیره زیبای کیش میباشد. واقعا در تفریحات دریایی کیش نمیتوان گفت کدام تفریح بهترین میباشد زیرا تمام تفریحات دریایی در کیش جذابیت های خاص خودشان را دارد و تماما بستگی به سلیقه گردشگران است.

فلای بورد یکی از تفریحات دریایی بسیار مهیج و زیبای کیش است که در آن شما با بپا کردن یک جفت کفش که به یکی بورد(تخته) چسبیده است و با اتصال یک لوله به جت اسکی و تولید فشار آب که از طریق همان لوله به زیر بورد انتقال پیدا میکند شما را از سطح آب به بالا میبرد.

این تفریح مانند تمام تفریحات دریایی کیش نیاز به آشنایی به شنا ندارد تنها یک جلیقه و کلاه از طرف کلوپ به شما داده میشود و با شروع شدن و پمپاژ آب به زیر بورد جدال شما با آب و حفظ تعادل و ماندن برفراز آب شروع میشود.با جهت دادن به بورد شما قادر هستین به جهات مختلف حرکت کنید و حتی میتوانید به داخل آب دریا شیرجه زده و از زیرآب دوباره یرون آمده و به بالا پرتاب شوید.

تفریح فلای بورد یک نوع ورزش است که برای نخستین بار در سال 2011 میلادی در مسابقات بین المللی جت اسکی در کشور چین رونمایی شد. تفریح فلای بورد یک بازی بسیار جذاب است که گزینه اول حفط تعادل و سعی در ثابت ماندن است و در انتها میتوان با حالت دادن به بدن و پاها خود را به جهات مختلف برد و حتی همچون آبزیان دریایی خود را داخل آب برد و به بیرون شیرجه زد.

تفریح فلای بورد یکی از تفریحات دریایی است که با بالا بردن میزان آدرنالین خون لحظات مفرح و پرهیجانی را برای شما رقم میزند. این تفریح زیبا در کلوپ پدیده کیش با بهترین کیفیت ارائه میشود و شما میتوانید از طریق سایت کلوپ پدیده با تخفیفات ویژه این تفریح زیبا را تهیه نمایید. ارائه بلیط فلای بورد از طریق این لینک قابل خرید میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *